Вы не зашли.
Встановив сам на свій Деу Сенс ГБО-2, а вона не хоче працювати на газу, просто не розвиває обороти і відразу давиться. Міняв редуктор на новий - теж саме. Коли зменшую отвір в гофрі, починає добре працювати, але починається перевитрата газу. А на бензині проблем немає. В чому може бути причина?
Неактивен
Швидше за все причина в подачі газу від редуктора в колектор - змішувач не той, що треба, або довжина шланга, що підводить газ, неправильна, або редуктор неправильно змонтували. Часткове перекриття повітрозабірника розріджує газ, а ГБО-2 саме по розрідженню і працює, тому і результат кращий з меншим отвором.
Неактивен
Ви не написали, у вас карбюратор чи інжектор? Як на мене, тут швидше за все проблема в редукторі. Просто на моїй машині точно така ж історія була і заміна редуктора вирішила цю проблему. Мені ще по гарантії його заміняли.
Отредактированно Mateo (10/07/2019 23:06:02)
Неактивен
Таке може статися, якщо вам попався редуктор з заводським браком, тому тут найкращий вихід, щоб ситуацію оцінив досвідчений автомеханік. Якщо ви знаходитесь у Львові або околицях, консультацію по налаштуванні ГБО 2 покоління можна отримати у спеціалістів даного сервісу https://dimax-gaz.lviv.ua/2-pokolinnya.html
Отредактированно Valerio (10/07/2019 23:23:15)
Неактивен
Тут вопрос какое именно гбо лучше ставить для своей машины...
Неактивен
Я вам из своего опыта советую установить ГБО 5 поколения)Она специально была доработала для езды в у нас в Украине, а то наш климат и газ оставляют желать лучшего. Я обращался https://vipgaz.ua/ustanovka-gbo-5-pokoleniya к ребятам, чтобы они установили мне эту систему) И очень доволен, рекомендую. Реально так экономлю теперь на заправке машины. Цена конечно дороже, чем у 4 поколения, но оно того стоит точно. Еще конечно стоит перед установкой проконсультироваться с ними, чтобы подсказали что подойдет больше исходя из марки автомобиля и модели.
Неактивен