Україна / Київ
На нашому класифікованому веб-сайті пропонуємо вакансію помічника HR-менеджера в офісі компанії Фоп Яремчук О.А. Ми шукаємо активну та привітну особистість, яка має досвід ведення кадрового діловодства та офісної документації протягом 2 років, а також досвід роботи на посаді офіс-менеджера/діловода протягом 1 року. Наш претендент повинен мати організаторські здібності, бажання навчатися новому та володіти вмінням вести ділову комунікацію. Навички в роботі з ПК на рівні грамотного користувача, організації техніки та 1С також є обов’язковими. Бажане знання з напрямку HR, але ми готові навчити, якщо є інтерес і бажання. Обов'язки включають стеження за офісним простором і канцелярським обладнанням, контроль над технічними ресурсами, допомогу в підборі персоналу, участь в адаптації нових співробітників, організацію корпоративних заходів, ведення кадрового діловодства, а також обробку документів та допомогу з пересиланням. Висловлюйтеся з готовністю додати ваше резюме до нашого списку кандидатів уже сьогодні