ïðîäàæ 2-ê êâàðòèðà Êè¿â, Ñîëîì`ÿíñüêèé, 89000 $

Óêðà¿íà / Êè¿â

Áåç %. Ïðîäàæ ñâ³òëî¿ òà ïðîñòîðî¿ äâîê³ìíàòíî¿ êâàðòèðè â íîâîìó æèòëîâîìó êîìïëåêñ³ LICO-GRAD Perfect Town, ùî ðîçòàøîâàíèé â îäíîìó ç åêîëîã³÷íî ÷èñòèõ ðàéîí³â ñòîëèö³. Áóäèíîê ââåäåíèé â åêñïëóàòàö³þ. ª ïðàâî âëàñíîñò³. Êâàðòèðà áåç îçäîáëåííÿ. Âñòàíîâëåí³ ë³÷èëüíèêè íà îïàëåííÿ.
Êâàðòèðà çàãàëüíîþ ïëîùåþ 74,2/32,3/19,8 ðîçòàøîâàíà íà êîìôîðòíîìó 10ìó ïîâåðñ³ 23 ïîâåðõîâîãî áóäèíêó. 1 ñåêö³ÿ äðóãîãî áäèíêó.  êîæí³é ñåêö³¿ º ïàñàæèðñüêèé òà âàíòàæíèé ë³ôò, öåíòðàëüíèé âîäîïðîâ³ä, öåíòðàëüíà êàíàë³çàö³ÿ, àâòîíîìíå îïàëåííÿ. Êâàðòèðà ìຠçðó÷íå ïëàíóâàííÿ, âñ³ ïðèì³ùåííÿ ðîçä³ëüí³. Äâà ñàíâóçëè.
Ïîðó÷ â ï³ø³é äîñòóïíîñò³ çíàõîäèòüñÿ ïîòóæíà ðîçâèíåíà ³íôðàñòðóêòóðà. Øêîëè, ñàäî÷êè, ìàãàçèíè, ðåñòîðàíè, ô³òíåñ, ñàëîíè êðàñè, áàíêè òà àïòåêè.

Ïðîäàæ áåç êîì³ñ³¿ äëÿ ïîêóïöÿ. Ìîæëèâèé ïðîäàæ ïî æèòëîâèì ïðîãðàìàì.
Òåëåôîíóéòå!
Ìèõàéëà Ìàêñèìîâè÷à âóë., 32À;
ïëîùà: 74.2/32.3/19.8 ì2;
ïîâåðõ: 10/23
Äàòà: Ï'ÿòíèöÿ, 29 Ëèñòîïàäà 2024

²íø³ îãîëîøåííÿ â êàòåãî𳿠Íåðóõîì³ñòü » Ïðîäàæ 2-ê³ìí. êâàðòèðó: