Україна / Вінниця
Програмне забезпечення призначене для ведення обліку продажів товару та (або) ремонтів будь-якої техніки та наданням послуг підприємствами або фізичними особами. Автоматизація проводиться шляхом нанесення на квитанції штрих-кодів з подальшим його зчитуванням за допомогою сканера штрих-кодів та автоматичним виконанням дій оператора. Завдяки даному програмному забезпеченню можливо ведення:
1. Єдиної клієнтської бази. По клієнту можливо ведення обліку передплат, часткових оплат, нарахувань виконавцям робіт та облік постачальників, а також інших витрат. Прибуток за продаж товару або ремонт/роботу рахується тільки у випадку повної оплати клієнтом. Кожен контрагент може вести свої окремі нотатки по клієнту, що будуть доступні лише йому.
2. Ведення наданих ремонтів та послуг дозволяє виводити замовлення та їх стан, зберігається повна історія ремонтів по контрагенту, існує пошук ремонту по замовнику, можливий частковий розрахунок за ремонт/роботу та багато іншого.
3. Ведення продажів. По кожній продажі виводиться статус оплати, товари до документу продажу надаються на пряму зі складу, можливо використання сканеру штрих-кодів, одразу виводиться прибуток що буде отриманий за кожен товар окремо, та загалом по накладній, при роботі з кожною накладною фіксується співробітник що з нею працював.
4. Ведення складських залишків. Можливо розподілити товар по рівням, до 10-ти рівнів, гнучка система пошуків, кожен товар має закупівельну ціну, та ціну реалізації, можлива прив’язка ціни до зміни курсу.
5. Ведення бухгалтерії. Перегляд, нарахування та виконання зобов’язань по виплатах перед виконавцем робіт та постачальниками, перегляд поточних робіт по стану виконання, нарахування та сплата витрат, заміна рахунків, переміщення коштів між рахунками.
Тел.: (063) 503-10-26. Валентин.
Дополнительная информация на сайте sar2.at.ua